LA-Krydser - tegninger/billeder søges
Fra : Mukker

Dato : 22-04-02 13:38

Hejsa

Jeg er indehavde af en LA-special. Forstået på den måde, at den er købt som
en LA-special. Den forrige ejer sejlede på grund, og en ny køl blev monteret
("opgraderet" til en langkølet, tror jeg det hedder). Jeg kan dog se på
billederne på http://www.froelund-gericke.dk/LAkrydser/la-index.htm (klik på
billeder) at indretningen på min kahyt er væsentlig anderledes. Jeg har 2
stikkøjer, hvor det virker som om at der i LA-Krydseren er fire "normale"
køjer (ikke stikkøjer). Er der nogle der ligger inde med billeder/orig.
tegninger vil jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen

Mikkel

Fra : Lars Bonde

Dato : 22-04-02 21:17

kik forbi
http://cassiopeia.sologsejl.dyndns.dk

og klik på Shippelotte
båden er bygget langkølet. den første var dog findekølet. det er Nr 0 som
her ligget i Egeå i mange år.

Fra : rimsoh

Dato : 25-06-02 23:27

Hvad er det for en adr. ??
Er der en adr. der virker ??

la@hosmir.dk

Fra : Lars Bonde

Dato : 26-06-02 10:04

det er min. Serveren er ikke oppe lige nu. Det kommer den meget snart.
Undskyld

Lars