ny eller gamle browser
Fra : Dan Olvhøj

Dato : 22-04-02 10:20

Hej - jeg er ny her i nyhedsgrupper, og har godt nok kigget / læst de
forskellige indlæg, da nogle af de indlæg virker interessant, så kom jeg til
at tænke på et problem, som jeg forsøger at løse for min svigermor.
Hun er nu 70 år - kommer med i et IT kursus for ældre og i det forbindelse
har jeg samlet en ældre / kasseret PC (som faktisk er ganske udemærket til
hendes behov). og jeg har installeret windows 95 og derfor er browser tale
om IE 4.0 og her har hun en række problemer med de forskellige plugs in som
f.eks. flash og pdf...og hendes harddisk er bare så lille, derfor kan man
ikke uden videre installere de forskellige plugs in.
mit spørgsmål er hvordan kan man fortælle browseren, at man er ikke
interesseret i alle de plugs in.

håber at der kommer nogle fornuftige løsningsforslag.

Dan Olvhøj

Fra : Jonni

Dato : 22-04-02 22:17

Dan Olvhøj wrote:
> mit spørgsmål er hvordan kan man fortælle browseren, at man er ikke
> interesseret i alle de plugs in.

Du går ind i ;
Funktioner-Internetindstillinger-avanceret
og fjerner hakkerne fra de to øverste i gennemsyn (aktiver
installation), og lidt længere nede, tilsvarende 'søg auto. efter
opdatering til IE' så skulle IE vist nok holde op med at søge efter
installationer.

Håber det løser problemet
mvh
Jonni