Ting til børneværelset!!!!
Fra : Annika Galsklint

Dato : 22-04-02 09:59

Hejsa,
nu bliver jeg altså nød til at spørge jer om en ting. Kan det virkelig
passe, at der i DK ikke findes en butik fyldt med lækre ting til
børneværelset? Hvor man kan købe alt (helst) i samme serie:
gardiner,vægborter,sengetæpper, lamper osv.
Vi kender til Babysam og Kærebørn, og ved godt at de har meget...men det
er nu noget lidt anderledes vi leder efter. Vi har fundet internet
butikker i USA, England og Australien.....men det er rasende dyrt at få
det sendt hertil.
Vi kunne godt tænke os at det er med figurer de kender, evt
disney....men kan simpelthen ikke finde nogle steder her i
Danmark....eller også er det bare os der ikke ved hvor vi skal lede.

Er der nogen der kender et godt sted???Gerne i København, eller hvor de
sender pr. postordre!!!!!

Venligst Annika

Fra : Anja

Dato : 22-04-02 10:34

Prøv
http://www.jensthorn.dk/default.asp?id=13

Anja

Fra : -=temka=-

Dato : 22-04-02 16:52

Hvad med hos Ide Møbler?? Ikea??

Vi har købt møbler i Ikea. og nogle dele i den blå avis.. Men det afhænger
også at økomonisk. jeg kan bare anbefalde IKEA.. De er bare så gode..

Karina , mor til 3 børn

Fra : Annika Galsklint

Dato : 22-04-02 18:11

Hej igen,
vi har været i Ikea, og børnenes møbler er da også købt i enten Ikea el.
Ilva. Men det er jo kun møblerne!!!
Det vi ønsker at finde, er gardiner, sengetæpper, lamper, puder,
små tæpper til gulvet osv. i den samme serie, ex med Disney princesser
til vores pige og ex. Monsters inc eller Toystory til vores dreng.

Men alle de steder vi kigger, kan man enten kun få sengetøj eller
puder...
men ikke andet

Mon der ligger en Disneybutik i Danmark??????

Venligst Annika

Fra : vagn torup

Dato : 22-04-02 18:38

Hej
Jeg har aldrig hørt om en Disney butik i DK.
Jeg tænker også på, hvad du vil gøre, hvis ungerne bliver trætte at deres
puder, gardiner osv i løbet af ½ år, så er det sgu godt nok dyrt at skifte
det hele ud - hvis selvfølgelig man føjer deres ønsker.
Min erfaring som 4-barns mor siger, at ungerne skifter idoler hurtigt. Den
ene dag er det Teletubbies, ½ år senere er de "for babyer" og så er det Buzz
Lightyear det gælder - lige indtil bedstevennen i børnehaven siger, adr det
er kun Spiderman der er sej.
Jeg kan godt se din idé med at lave det hele stilrent, men jeg ville aldrig
selv gøre det. Jeg ville nok også nemt synes, at deres legetøj "ikke passede
ind", i stilen og synes at dubloklodserne virkede underligt malplaceret midt
i prinsessetapetet, men selvfølgelig smag og behag.
MVH Rikke
Annika Galsklint <galsklint@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:368f684a3d94cda6a76f06429ae1ba9e.81104@mygate.mailgate.org.

Fra : Annika Galsklint

Dato : 22-04-02 19:03

Hej Rikke!
Det er ikke efter mine børns ønsker, at jeg søger disse ting! Det er
efter mine egne. Jeg synes det vil være sødt. Mine børn er glade for
deres værelser, men ville også være glade for at lave om...det elsker
vores søn ihvertfald.
Stilrent behøver det ikke være, men jeg kunne godt tænke mig, at børnene
havde et tema på deres værelse.
Ligenu kan jeg sige at vores søns værelse er så fyldt med farver, at man
ikke kan lade være med at blive glad, når man er derinde. Men gardinerne
er ved at være for babyagtige, og det samme med sengetæppet.
Vores datter er stadig så lille, at vi faktisk aldrig har fået købt
andet
end persienner til hende.
Så det er skam ikke fordi, at vi vil skifte det hele 5 gange om året!!!

Om legetøjet passer til værelset er fuldstændig ligemeget, bare børnene
kan lide at lege med det.

Som sagt, det er ikke et værelse børnene ikke må lege på fordi det er
for pænt og stilrent, men et værelse der indeholder et tema, vi ønsker.

Venligst Annika

Fra : Annika Galsklint

Dato : 22-04-02 19:06

> Vores datter er stadig så lille, at vi faktisk aldrig har fået købt
> andet
> end persienner til hende.

nu jeg læste det igen, kan jeg se at det godt kan misforstås!
Selvfølgelig
har vi købt andet end persienner, men vi har bare ikke købt gardiner!!!

Venligst Annika

Fra : Kat

Dato : 22-04-02 20:59

"Annika Galsklint" skrev:

SNIP

> Mon der ligger en Disneybutik i Danmark??????

Nope, den nærmeste er svjv i Hamburg, Tyskland.
Kom til at tænke på, at der på Godthåbsvej på Frederiksberg lige før
Ndr. Fasanvej (hjørnet af Ærøvej??) på vejen ud af Kbh, ligger en
butik der sælger en del Disneytøj og disneyting og sager, som ikke
lige findes i de alm. butikker. De fører også børne tøj med
Disnyemotiver. Men aner ikke om butikken ligger der endnu....
Jeg har desværre ikke noget butiknavn eller link
--

/kat
---

Fra : Ida Nielsen

Dato : 23-04-02 05:44

butikken hedder
Fix-Ide
Godthåbsvej 50
2000 Frederiksberg

de har alt mellem himmel og jord

hilsen
ida

Fra : Helle Frost Hansen

Dato : 22-04-02 20:38

Hvad med at proppe ungerne i bilen, køre til EuroDisney Paris? Så får i
både en tur ud af det og kan samtidig handle alle de ting, som i står og
mangler.

Fra : Annika Galsklint

Dato : 23-04-02 09:23

> Hvad med at proppe ungerne i bilen, køre til EuroDisney Paris? Så får i
> både en tur ud af det og kan samtidig handle alle de ting, som i står og
> mangler.

Vi var i Disneyland Paris sidste sommer, og tro mig vi slæbte alt muligt
med hjem
Men på daværende tidspunkt var jeg stadig kun gravid, og vi vidste
således ikke om det blev en pige eller dreng, og vores dreng ville jo
selvfølgelig hellere have legetøj end puder!
Jeg tror faktisk heller ikke...når jeg tænker efter...at jeg så gardiner
og sengetæpper, og jeg syntes da ellers at vi inde i ALLE butikker.
Men det kan da godt være, at vi må vente 1 eller 2 år med at købe det,
der skal vi nemlig forhåbentlig derned igen.

Men jeg vil da helt sikkert kigge i den der Fix-Ide, det kunne jo være
de har det jeg leder efter

Mange tak for tippet

Venligst Annika

Fra : www.Tjekmig.dk

Dato : 29-04-02 08:50

Prøv jydsk sengetøjslager. Der kan du få matchende gardiner og sengetøj.
Du kan få det færdigsyet, eller køb stoffet og sy selv.

MVH. Cia