amd 1200 salg eller upgrade
Fra : tdv

Dato : 22-04-02 00:52

Jeg har en :
AMD thunderbird 1200 MHZ 266 fsb
Cpu cooler 1500 MHZ
Asus motherboard A7V
Aopen HQ-08 high tower 265 mb sdram
floppy drev
Aopen 52x cdrev
compaq dvddrev
memorex 24maxx 1040 cd brænder
40 gb imb harddisk
10 gb maxtor hd
soundblaster 128 soundcard
Video XL GeForce 2 mx 64 grafikkort
15" compaq skærm, kan ikke lige huske nummeret men det gør vel heller ikke
den store forskel.

Spørgsmålet er så om det kan betale sig at upgrade, eller skal jeg ud og
købe en ny.
Hvad ville være et rimeligt bud for den pc jeg lige har beskrevet hvis jeg
skulle sælge den?
Jeg har nogle krav det skulle helst ende med at være lidt af en
monstermaskine med en amd proccesor min 2000MHZ 512 mb ram, Geforce 4 et af
de gode ti440 eller ti460.
Hvis der er nogen der kender gode steder at sælge andet end qxl og den blå
avis må i også meget gerne skrive.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 22-04-02 17:22

On Mon, 22 Apr 2002 01:51:31 +0200, tdv wrote:

>Jeg har en :
>AMD thunderbird 1200 MHZ 266 fsb

Ja, nu er det gået op for os.

Venlig hilsen