Tbird 1200 upgrade, salg?
Fra : kbo78

Dato : 21-04-02 23:41

Hej Folkens.

Jeg søger lidt hjælp til mit problem, jeg har en :

Amd thunderbird 1200Mhz 266 fsb
Cpu cooler 1500 Mhz
Asus motherboard A7V
Aopen HQ-08 high tower 3
256mb sdram
diskdrev
Aopen 52x cdrom drev
Compaq dvd-drev
Memorex 24maxx 1040 cdbrænder
Geforce 2 mx med 64mb ram
Soundblaster 128 pci bulk
ibm hardisk 40gb
10 gb maxtor hd.

Problemmet er så om jeg skal opgrade eller sælge den jeg har og så finde et
godt tilbud, jeg har nogle klare ønsker, min. 2000Mhz selvfølgelig fra amd,
526Mb ram, og et geforce 4 af de gode ti440 eller ti 460
. Hvad vil være billigst? Jeg regner med at kunne få omkring 6000kr for den,
er det et ok bud?
Der er nok for nok meget arbejde hvis jeg skal til at skifte bundkort og så
videre, så der skla være en god besparelse hvis jeg skal opgradere istedet for
at sælge.

Håber på nogle hurtige svør da den mister værdi dag for da, hvis jeg skal
sælge.