tanganyika snegle
Fra : Per kvist

Dato : 21-04-02 21:47

Da jeg gerne vil lave et biotop akv. til sneglehuslegere fra tanganyika
søen, vil jeg gerne vide hvilken farve sneglehusene har.
For at efterligne mest muligt.... Lidt perfektionist er man vel altid

Per

www.horsensakvarieklub.dk

Fra : scn

Dato : 21-04-02 22:03

"Per kvist" <per_.kvist@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg gerne vil lave et biotop akv. til sneglehuslegere fra
> tanganyika søen, vil jeg gerne vide hvilken farve sneglehusene har.
> For at efterligne mest muligt.... Lidt perfektionist er man vel altid

Jeg har sneglehuse fundet i en Superbrugs 6-7 stykker for knap 20 kr.
har dog ikke set dem længe :(

Ved at pet2get har orginale sneglehuse fra Tanganyikasøen
www.pet2get.dk (Århus), kan ikke huske prisen :(

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Carsten Gall

Dato : 21-04-02 22:53

scn <scn@invalid.xx> skrev i en nyhedsmeddelelse:a9v9bo$9pa$1@sunsite.dk...
> "Per kvist" <per_.kvist@adr.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Jeg har sneglehuse fundet i en Superbrugs 6-7 stykker for knap 20 kr.
> har dog ikke set dem længe :(

Hvis du kan finde nogle helt almindelige vinbjergsnegle, så passer farven
gangske
nøje til de snegle som findes i Tanganyika og Malawisøen.
Kan du få fat i nogle konksneglehuse, er de også meget velegnet, da de er
meget mere solide en
vinbjergsneglehuse, farven er også ok samtidig er de lidt større i huset
end vinbjergsnegle.

Carsten