Udbakke??
Fra : Finn Knutzen

Dato : 21-04-02 19:27

Hej i gruppen

Efter at have fået installeret ADSL som iøvrigt kører udmærket, samt
fået oprettet ny e-mail adresse, kan jeg ikke sende mere post.
Outlook-express beder mig "koble på internettet"??

Mvh. Finn

Fra : TnM

Dato : 21-04-02 19:47

"Finn Knutzen" <finnknutzen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået oprettet ny e-mail adresse, kan jeg ikke sende mere post.
> Outlook-express beder mig "koble på internettet"??

Du skal vælge din forbindelse til at sende post med, dette gøres i outlook
ved:

Funktioner>konti>vælg konti>tryk egenskaber>vælg fanebladet "forbindelse>
vælg din adsl

håber det hjalp

Christian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-04-02 18:14

"TnM" <tnm@e-mail.dk> wrote in message

> Funktioner>konti>vælg konti>tryk egenskaber>vælg fanebladet "forbindelse>
> vælg din adsl

Eller bare vælge "ring ikke op til nogen forbindelse" og så under LAN sæt
den til automatisk konfig.