Opera 6
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 21-04-02 18:43

Hvordan får man Opera 6 til at bruge et andet karaktersæt i
bogmærkerne?
Min bruger vist UTF8, og det så jeg gerne ændret.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 22-04-02 00:57

Kaj Svenningsen <newssvar@kajsvenningsen.dk>'s posting:

>Hvordan får man Opera 6 til at bruge et andet karaktersæt i
>bogmærkerne?

Det er ikke muligt, så vidt jeg ved.

>Min bruger vist UTF8, og det så jeg gerne ændret.

Hvorfor vil du ændre det?

--
/CBH

Ingenting: http://vwv.t35.com/nothing/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 22-04-02 01:19

Chr. Bohr-Halling skrev:

>Hvorfor vil du ændre det?

Fordi jeg også bruger ver. 5 og 3.62, og det er fikst at de deler
adresser. Det ser underligt ud nu.