Menu
Fra : Morten Jacobsen

Dato : 21-04-02 16:52

Hej

Jeg søger en menu ligesom den der er på www.dr.dk/skum/boogie

Det er de menuer der hedder musik - spil/satire - programmer.

Hvor man holder musen over eks. musik, ruller der en undermenu
frem. Jeg vil bare høre om den er svær at lave, eller hvor man
muligvis kann då fat i den, eller om der er en der er så sød at
gidde lave en til mig......

Morten Jacobsen
www.my-self.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-02 17:14

Sun, 21 Apr 2002 15:52:18 +0000 (UTC), skrev Morten Jacobsen
<Morten@hotwave.dk>:

>Jeg søger en menu ligesom den der er på www.dr.dk/skum/boogie

Den er nu ikke specielt god, virker ikke i Opera og
Mozilla/Netscape 6.

Kig på http://www.dynamicdrive.com under menuer, der er flere
lign.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 22-04-02 00:51

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Den er nu ikke specielt god, virker ikke i Opera og
> Mozilla/Netscape 6.
Nej, det har du ret i...

> Kig på http://www.dynamicdrive.com under menuer, der er flere
> lign.
Ja, der er en hel del. Ellers er der en lille sjov en her:
<http://www.milonic.co.uk/menu/>

Og hvis man keder sig og er lidt ferm til ECMAscripts kan man jo altid gå i
gang med at "defragmentere"/gennemskue den script-tyverisikring som
<http://www.opencube.com/>
har indbygget i deres site (og topmenu). Det er godt nok den mest
omfattende jeg til dato har set :)

pøjpøj

/morten

Fra : Allan Johansen

Dato : 21-04-02 20:13

"Morten Jacobsen" <Morten@hotwave.dk> wrote in message
> [...]
> frem. Jeg vil bare høre om den er svær at lave, eller hvor man
> muligvis kann då fat i den, eller om der er en der er så sød at

Hej Morten

Du kan sikkert finde en ligende menu her: http://www.dynamicdrive.com/

God fornøjelse

Mvh. Allan Johansen

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 22-04-02 01:14

Morten Jacobsen <Morten@hotwave.dk> skrev:

> Hej
Hej

> Jeg søger en menu ligesom den der er på www.dr.dk/skum/boogie

Jeg ved ikke om den virker i Mozilla, men både min IE6 og Opera 6 kan
vældig godt lide den de har her:
<http://www.mediatemple.net/company/>

- bemærk dog at også har alternativer til linkene i menuen, hvilket altid
er tilrådeligt når man bruger DHTML-menuer.

/morten

Fra : Morten Jacobsen

Dato : 22-04-02 07:35

Hej igen