Bil-lader til bærbar PC
Fra : satsurfer

Dato : 21-04-02 16:23

Er der nogen, der kan oplyse om en billig bil-lader til en Bærbar, og hvor
den kan købes. Jeg kiggede ind på Dell og de ville have 895 kr. + moms.

På forhånd tak

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 21-04-02 17:22

satsurfer wrote:
> Er der nogen, der kan oplyse om en billig bil-lader til en Bærbar, og
> hvor den kan købes. Jeg kiggede ind på Dell og de ville have 895 kr.
> + moms.
>
> På forhånd tak
Jeg købte en converter 12 V/ 230V hos Harald Nyborg for 2 år siden til jeg
mener 495,- kr + porto.
Jeg tilslutter så min Dell lader til den. Det giver godt nok to komponenter
i stedet for den originale Dell autolader.
--
NOSPAM
fjernes i e-mail, hvis du skriver mail til mig
Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : Uni Bull