.htaccess på win32
Fra : Christian Sparre

Dato : 21-04-02 16:20

Hejsa nogen der kan fortælle mig hvordan min .htaccess AUTH skal se ud når
htpasswd ligger i d:\inetpub\dev\wte\wteadmin ??

Kan ikke få det til at virke som når jeg bruger det på mit webhotel.. ??

--
Christian Sparre

Fra : Frost

Dato : 22-04-02 14:43

"Christian Sparre" <christian@sparre.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> htpasswd ligger i d:\inetpub\dev\wte\wteadmin ??
>
> Kan ikke få det til at virke som når jeg bruger det på mit webhotel.. ??

Min ser sådan ud:

AuthType Basic
AuthName "protected area"
AuthUserFile f:/homepage/moonport/.htpasswd
require valid-user

/Thomas

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 22-04-02 14:45

"Christian Sparre" <christian@sparre.it> skrev i melding
> Hejsa nogen der kan fortælle mig hvordan min .htaccess AUTH skal se ud når
> htpasswd ligger i d:\inetpub\dev\wte\wteadmin ??

Bruker du Apache ?

--

Vennlig hilsen Erlend

erlendkb@online.no - ICQ: 42053660