Hvilken køleprofil til palit daytona gf4mx~
Fra : jakob

Dato : 21-04-02 14:39

Da jeg overvejer at erstatte blæseren på mit gf4mx440 (palit daytona)
med en passiv køleprofil ville jeg lige høre om der var nogen forslag
til en egnet profil.

Hvis nogen har prøvet indgrebet vil jeg meget gerne høre om deres
erfaringer !!

Hygge

Jakob H K

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 21-04-02 20:18

Det kan ikke anbefales, jeg har selv brændt et sådant kort
(mage til) af, hvad bare at bruge passiv køleprofil. Der SKAL
være aktiv køling.

Hilsen
Troels