Nyhedsserver!!!???
Fra : rasmusbang

Dato : 21-04-02 13:39

Hej

jeg har konstant problemer med TDC's nyhedsserver news.int.tele.dk den har
altid problemer med at sende meddelelserne ind...
Er der nogen derude, som kan anbefale en anden nyhedsserver!!???

MVH
Rasmus Mikkelsen

Fra : Jacob

Dato : 21-04-02 13:52

> [...]
> altid problemer med at sende meddelelserne ind...
> Er der nogen derude, som kan anbefale en anden nyhedsserver!!???

Prøv news://sunsite.dk/ den har jeg gode erfaringer med. Der er også en der
hedder news://news.netsite.dk
For begge gælder at der ikke at der kun er danske (og norske) tekstgrupper
med så hvis du vil diskutere The Simpsons som udgangspunkt for en ny
religion må du finde en anden server

--
Jacob

Fra : rasmusbang

Dato : 21-04-02 14:11

MANGE TAK!!! nu fungerer det upoklageligt...

MVH
Rasmus mikkelsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-02 14:15

Sun, 21 Apr 2002 14:38:47 +0200, skrev "rasmusbang"
<rasmusbang_mikkelsen@hotmail.com>:

>jeg har konstant problemer med TDC's nyhedsserver news.int.tele.dk den har
>altid problemer med at sende meddelelserne ind...

Det ville være en god ide, at skrive, hvad fejlmeddelelsen siger,
så er der sikkert en løsning på det.

Iøvrigt, har du problemer med TDCs newsserver, så er den bedste
hjælp i news:tele.internet.news-service.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : JH

Dato : 28-04-02 08:53

"rasmusbang" <rasmusbang_mikkelsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid problemer med at sende meddelelserne ind...
> Er der nogen derude, som kan anbefale en anden nyhedsserver!!???

Hvis du kan undvære de binære filer,
er der: dtext.news.tele.dk
Den fungerer fint.

JH