Knude i læben.
Fra : AEK

Dato : 21-04-02 12:14

Hejsa !

For en måned siden opdagede jeg en knude i min underlæbe.
Den er på størrelse med en ært.

Jeg bliver jo nok nødt til at gå til lægen med den.
Er der nogle af Jer, der har et bud på det eller oplevet noget lign.

Hilsen
Knudsen

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 21-04-02 20:22

Hej

Det er nok bare en tilstoppet spytkirtel, men du må hellere få nogen til at
kigge på den. En tandlæge nu om dage er uddannet til at kigge på det hele i
munden, også når det er noget i/på slimhinden.
( besøg altså ikke en ældgammel tandlæge). Jeg har "gode" erfaringer med
problemet.

VH Birgitte

Fra : AEK

Dato : 22-04-02 09:54

Hej Birgitte !

Og tak for dit svar. Og du fik ret.
Jeg vendte forbi tandlægen efter arbejde i dag.

Hun lagde en bedøvelse og dernæst et snit.
Hun tømte den.

Så alt er ok.
Tak igen.

Hilsen
knudsen.

Fra : Mari

Dato : 22-04-02 22:05

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse news:aa0j3l$6o5qo$1@ID-119019.news.dfncis.de...
> Hej Birgitte !
>
> Og tak for dit svar. Og du fik ret.
> Jeg vendte forbi tandlægen efter arbejde i dag.

Hvis det skulle ske igen - så køb en pose syrlige drops (bolsjer).
Når du sutter på dem, så tømmes spytkirtlerne.

Min datters spytkirtel hævede i den ene side, så det så ud som fåresyge,
og vi fik dette råd af en læge. Og det hjalp i løbet af nogen timer.

Mh

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-04-02 22:25

Hej!

Mari wrote:

> Hvis det skulle ske igen - så køb en pose syrlige drops (bolsjer).

Det kan man også gøre jævnligt for fornøjelsens skyld :)

Nå, nu vil jeg smutte ned på 24/7 tanken og købe nogle, blev pludseligt
sliksulten!

--
Mvh, Kim Voss Schrader - http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/

OBS: Jeg flytter i starten af maj og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com