VISION & SCIERRA fluestænger hjælp ønskes
Fra : Leif

Dato : 21-04-02 09:24

Ville egentlig købe en SST+, men en forhandler ville absolut
sælge en VISION i stedet for.

Hvem kender til forskelle på disse 2 fabrikater?

Mvh
Leif

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 21-04-02 23:57

"Leif" skrev
> Ville egentlig købe en SST+, men en forhandler ville absolut
> sælge en VISION i stedet for.
>
> Hvem kender til forskelle på disse 2 fabrikater?

Jeg kender ingen af dem, men ville anbefale dig at prøve dem. (eller den)

Og er det derefter noget du kan bruge, hvad er der så galt i at købe den.??

Det skulle da lige være at, du har prøvet, brugt, kender, eller er forelsket
i,
en anden, og mener den (anden) er bedre.!! Så skal du selvfølgelig købe den.

Mvh

Flemming Jacobsen
Save the worms, use ä fly.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-04-02 14:43

"Leif" skrev...
> Ville egentlig købe en SST+, men en forhandler ville absolut
> sælge en VISION i stedet for.

Flemming har ret: Hvis forhandleren absolut vil sælge
dig noget andet end det du ønsker, skal du få en
aftale om returret når du har afprøvet den. Er
du ikke erfaren fluefisker, bør du nok alliere dig
med een der er. Du skal samtidig sikre dig at du
har en passende line, ellers kan det godt være svært
at checke stangens egenskaber.
En søgning på Google efter "vision flyrod" gav
0 (nul) hits. Er det en overpriced korea-stang med
tyk lak, fancy beviklinger og 3.klasses korkhåndtag?

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 22-04-02 15:47

"Peter Schrøder" <nospample@se> wrote in message
<Klip>

> En søgning på Google efter "vision flyrod" gav
> 0 (nul) hits. Er det en overpriced korea-stang med
> tyk lak, fancy beviklinger og 3.klasses korkhåndtag?

Nej, Vision - et forholdsvis nyt mærke - laver rigtig gode stænger til
fornuftige priser. Jeg mener, at det er et dansk-finsk firma. Deres Vision
3Zone-serie høster flotte anmeldelser overalt i Europa.

Nå, ja, Søren Klünder - tidligere formand for FFF Denmark - bestod den
krævede instruktørprøve med en Vision-stang på Jagt & fiskerimessen i Odense
her i starten af april...

Mvh.

Martin

Fra : Leif

Dato : 22-04-02 16:54

Søgning på "3ZONE" gav 3 sider med OPASIA
Mvh, Leif