Trådløs mus
Fra : Leif Pedersen

Dato : 21-04-02 09:27

Må man komme genopladelige batterier i en Logitech Trådløs mus. De kører jo
kun med 1,2 V og alm batterier 1,5V.

Hilsen
Anders pedersen
4894apede@elev.daks.dk

Fra : Martin Østerberg

Dato : 21-04-02 09:40

On Sun, 21 Apr 2002 10:26:33 +0200 skrev "Leif Pedersen"
<leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> ...:

>Må man komme genopladelige batterier i en Logitech Trådløs mus. De kører jo
>kun med 1,2 V og alm batterier 1,5V.

Det kan du sagtens. På mit job er jeg ved at få dem indført, vi
benytter 1800 mAh batterier (du kan finde den hos T Hansen). Jeg
undersøgte det på et tidspunkt hos Logitech, kig på dette link:

http://www.logitech.com/cf/products/faq.cfm/91

Som du kan se, Logitech skriver selv at det er o.k.

Martin

Fra : Palle Skarby

Dato : 21-04-02 11:55

Jeg bruger i min trådløse optiske ...intet problem

fungere fint!

--
Palle Skarby
Skarby@private.dk