Ang. t-hansens computerkabinet
Fra : Brian Pedersen

Dato : 21-04-02 08:34

Hejsa,,

er her nogle der har gode/dårlige oplevelser med dette kabinet fra t-hansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=55045111&n=496866208&pn=518876240 ..evt.
nogle der har et link til producentens hjemmeside??

Mvh Brian

Fra : Hanzen

Dato : 21-04-02 08:40

"Brian Pedersen" <brian@zyberzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
...evt.
> nogle der har et link til producentens hjemmeside??

Prøv her
http://www.codegengroup.com/

Codegen bliver vist ikke regnet for State of the art.

--
hilzen
Hanzen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 21-04-02 16:03

> [...]

...evt.
> nogle der har et link til producentens hjemmeside??

Jeg købte et sådant kabinet til mine forældres pc, som skulle opgraderes med
nogle af mine aflagte rester, og derfor skulle bruge et ATX-kabinet. Grunden
til, at jeg ikke valgte et Aopen HQ-45 var, at det kostede en herregård i den
lokale computerbiks, og der ikke var tid til at bestille det på nettet. Til
forskel fra Aopen HQ-45 (som jeg vil anbefale dig at kigge på), er
Codegen-kabinettet fremstillet af noget tyndt blik, der ikke ligefrem oser af
kvalitet. Til gengæld opfylder kabinettet de basale krav, om rimelig plads,
god indretning og aftagelige sider, så et helt tosset valg er det bestemt
ikke.

Netop på grund af de tynde blik-sider, er det nok en god idé at beklæde dem
med noget blygummi (eller hvad det nu hedder), for at mindske støjgener fra
resonans.

mvh
Peter