firewall opsætning
Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-04-02 07:57

Jeg har to maskiner på min TDC BB forbindelse m. fastIP, en server, og
en arbejdsmaskine.
Når jeg sætter tiny firewall op på serveren, så kan jeg ikke få den
til at forny IP'en, og jeg kan ikke få den til at tillade
arbejdsmaskinen at gå på internettet.
Når jeg starter den første gang efter install (ved rebotten), så
kommer den op med en masse trafik, dem tillader jeg som fast inventar
alle sammen.
Jeg har tygget mig igennem biblen til den, men uden at blive kloger,
nogen der kan hjælpe?

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste