MRTG Fejl ved firmware 4.2.2
Fra : Rudi Hansen

Dato : 20-04-02 21:24

Jeg har et problem med MRTG, og jeg håber at der måske er nogen her der kan
hjælpe mig.
Jeg kører på en Linux RedHat 7.2, og prøver at lave en trafik statestik på
min Cisco 677 Router med firmware 4.2.2

Når jeg kører mrtg får jeg følgende fejl.

SNMP Error:
no response received
SNMPv1_Session (remote host: "Cisco" [192.168.0.10].161)
community: "public"
request ID: 1212304494
PDU bufsize: 8000 bytes
timeout: 2s
retries: 5
backoff: 1)
at /usr/bin/../lib/mrtg2/SNMP_util.pm line 450
SNMPGET Problem for ifInOctets.2 ifOutOctets.2 sysUptime sysName on
public@Cisco
at /usr/bin/mrtg line 1491
WARNING: Expected a number but got ''
WARNING: Expected a number but got ''

Hvad kan der være galt?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-04-02 09:23

"Rudi Hansen" <Rudi.Hansen@birkelan.dk> skrev....

> Cisco 677 Router med firmware 4.2.2

Du mener velsagtens 2.4.2. Måske bliver du klogere på fejlkilden her:

http://213.237.15.195/snmp/

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Rudi Hansen

Dato : 21-04-02 11:33

> Du mener velsagtens 2.4.2.
Ja

> Måske bliver du klogere på fejlkilden her:
> http://213.237.15.195/snmp/

Nej desværre ikke, jeg har brugt den beskrivelse til at insallere efter, men
har desværre ikke kunne finde noget, hverken på den side eller nogen af dem
den henviser til, som har kunne hjælpe mig.