asp hastighed
Fra : John Andersen

Dato : 20-04-02 16:48

Nedestående kode i et tomt html dokument tager fra 5 sekunder til et minut
???? på mit web hotel.

<%
start=timer
for x=1 to 10000
session("test")="testing"
next
response.write(timer-start)
%>

Men svaret response.write er 0,265625 sekund

Hvad er der galt, er det normalt.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-04-02 18:42

"John Andersen" <nomail@spamfreezone.com> wrote in message
> Nedestående kode i et tomt html dokument tager fra 5 sekunder til et minut
> ???? på mit web hotel.

[SNIP]

> Men svaret response.write er 0,265625 sekund

De 0,3 sekunder er tiden serveren har brugt på det, resten er "transport".

--
Jakob Andersen

Fra : John Andersen

Dato : 21-04-02 16:56

> [SNIP]

> De 0,3 sekunder er tiden serveren har brugt på det, resten er "transport".

> [...]

Der burde vel ikke være transport i ovenstående html dokument? Dokumentet er
jo så godt som tomt. Det forklare ikke en svartid på fx 30 sekunder.
Spørgsmålet er om jeg bliver sat i en lang queue der venter på cpu?