T.Hansen datakabel VIRKER DET ? HÆÆÆÆLLLLP~
Fra : Torben Hansen

Dato : 03-02-01 15:35

Davs igen..

Før på ugen spurgte jeg om nogen kunne fortælle mig om min Com-port på PC
skulle indstilles bestet for at mit kabel til min 3210 virkede ?!?, nu sprøg
jeg igen, jeg har talt med T.Hansen hvor kablet var købt, efter at have
prøvet mange ting for at få det til at virke, de bad mig om at sende kablet
tilbage da de mente at det vat defekt, jeg har nu købt et nyt kabel hos
T.Hansen men det er satdig den samme fejl !!!! , jeg skal aktivere en
vibrator i mine 2 nokia 3210, og jeg har prøvet med PClocal, men her vil pc
slet ikke initialisere med telefonerne, derefter med Nokia3210Vibrator.exe ,
her kan jeg lave SW RESET så telefonerne genstarter med udmiddelbart efter
får jeg besked om at Phone is not connectet, den samme besked får jeg når
jeg prøver at read eller write gennem programmet til mine 3210´er, Please
Somebody HELP ME !!!

Håber at nogen kan hjælpe mig enter her i NG eller på flg. mail

sys.admin@kalundborg-aof.dk

Hilsen

Torben Hansen

Fra : Tonny Lauritsen

Dato : 04-02-01 14:23

Jeg har samme problem på min egen pc og på min fars gamle. Men på hans nye
(3 uger) virker det fint. Jeg kan ikke få det til at virke på min egen, og
jeg har prøvet alt...

Kan desværre ikke hjælpe. Men prøv på en anden computer.
mvh.

Rasmus

Fra : bebjo

Dato : 06-02-01 17:48

<snip>
> T.Hansen men det er satdig den samme fejl !!!! , jeg skal aktivere en
> vibrator i mine 2 nokia 3210, og jeg har prøvet med PClocal, men her vil
pc
<snip>

Har du husket at montere vibratoren.

--bebjo