Forskelen på TDC's routere?
Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 19-04-02 21:37

Jeg ville bare lige høre hvad den store forskel på TDC's to forskellige
router løsninger: SpeedStream 2601 og Cisco 806?

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-04-02 07:26

On Fri, 19 Apr 2002 22:37:08 +0200, "Søren Ribergård Møller"
<some@ware.dk> wrote:

>Jeg ville bare lige høre hvad den store forskel på TDC's to forskellige
>router løsninger: SpeedStream 2601 og Cisco 806?

Speedstream 2601 er meget udskældt, specielt på hurtige linier, Cisco
er kendt for kvalitet.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 20-04-02 08:33

Ivar Madsen wrote:

<snip>
> Speedstream 2601 er meget udskældt, specielt på hurtige linier,
> Cisco er kendt for kvalitet.

Og for en pæn bunke sikkerhedshuller gennem tiden (ikke lige den
model, meeen)...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-04-02 09:26

In article <3cc119b0$0$52612$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Og for en pæn bunke sikkerhedshuller gennem tiden (ikke lige den
> model, meeen)...

Mon ikke det skyldes den langt større mængde af IOS-routere der findes?

--
Andreas Plesner Jacobsen | System restarting, wait...

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 20-04-02 09:34

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Mon ikke det skyldes den langt større mængde af IOS-routere der
> findes?

Antallet af bugs per model er ikke mindre imponerende af den
grund ... Ikke at jeg i øvrigt ville bruge det som argument for
at SS2601 er en bedre router, langt fra.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-04-02 09:57

In article <3cc127dd$0$50872$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Antallet af bugs per model er ikke mindre imponerende af den
> grund ... Ikke at jeg i øvrigt ville bruge det som argument for
> at SS2601 er en bedre router, langt fra.

Pr model? De fleste af deres routere kører IOS. Jeg har personligt
efterhånden et problem med Cisco og deres software, men så absolut ikke
på deres access-routere. Der er det meget sjældent at man oplever
problemer.

--
Andreas Plesner Jacobsen | You cannot see the wood for the trees.

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 20-04-02 10:12

> [...]

> personligt efterhånden et problem med Cisco og deres software,
> men så absolut ikke på deres access-routere. Der er det meget

Der er en del af fejlene der har været begrænset til få modeller,
selv om de fleste af dem kører IOS - men du har da ret i at der
sjældent er problemer, jeg har bare været i lidt for meget
nærkontakt med 677'ere

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 20-04-02 21:53

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> selv om de fleste af dem kører IOS - men du har da ret i at der
> sjældent er problemer, jeg har bare været i lidt for meget

Men de kører jo CBOS så vidt jeg ved, og det har intet med IOS at gøre.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil