PC starter selv op ved indgående samtaler ~
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 19-04-02 21:15

Den starter selm op når der ringes til mig, hvor slår man sådan noget fra ?

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 19-04-02 21:22

Mener der er noget som hedder "Wake on Modem" i BIOS-opsæt.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 19-04-02 21:30

"Eivind Andreassen" <eivind_nospam_@mail.dk> wrote in message
> Mener der er noget som hedder "Wake on Modem" i BIOS-opsæt.
måske, eller wake on int9 eller noget.....Hvis du aldrig bruger wake-on
instillingerne så bare slå alt fra der har noget med "wake-on" fra

MVH
Thomas

Fra : Arne Jørgensen

Dato : 20-04-02 16:41

Den simpleste løsning hedder: sluk på kontakten. Uden strøm starter din PC
garanteret ikke - og din elregning vil elske dig for det.

Mvh
Arne