Hvad er der galt med mine Cookies?
Fra : Tim Sørensen

Dato : 19-04-02 20:52

Jeg bruger denne kode:
<%
Response.Cookies("DTP")("VisProgram1") = "Ja"
%>

Og når jeg kalder denne kode i samme browser:
<%
Response.Write Request.Cookies("DTP")("VisProgram1")
%>
Står der også rigtigt nok "Ja".

Men hvis jeg lukker browseren, og åbner en ny, og går ind på
den samme side igen, så står der ingen ting?

Hvad er der galt her?

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Tim Sørensen

Dato : 19-04-02 21:01

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Står der også rigtigt nok "Ja".
>
> Men hvis jeg lukker browseren, og åbner en ny, og går ind på
> den samme side igen, så står der ingen ting?

Jeg tror lige at jeg fandt ud af det.
Det ladder åbenbart til at Cookies kun holder i
1 browser-session og dør når denne lukkes.

Så jeg ændrede lige koden til:

<%
Response.Cookies("DTP")("VisProgram1") = "Ja"

Response.Cookies("DTP").Expires = Date + 365
%>

Og nu ladder det til at fungere.

--
Mvh....Tim Sørensen