Hmmm Hjælp
Fra : THOMAS WILLADSEN

Dato : 19-04-02 20:00

Tja, jeg er ny mand når det gælder nyhedsgrupper (bedre set end aldrig) Jeg
har siddet i 2 dage og prøvet at slette gamle meddelelser, uden resultat
o( , er der er der ved hvordan man gør dette?

Thomas

Fra : Leif

Dato : 19-04-02 20:56

Thomas

Prøv at definere dit udtryk "Gamle meddelelser" bedre.

Er det dine egne indlæg, er det ikke hver gang, det lykkes at slette igen.

Er det andres, kan du ikke slette nogen.

Alle indlæg ligger på serveren hos din Internet-udbyder, f.eks. hos TDC,
indtil denne
beslutter at fjerne dem.

Bemærk at det ikke er alle udbydere, der har alle grupper samt opdater disse
lige hurtigt.

Ellers prøv at henvende dig i grupperne under dk.edb.internet....... her er
der hjælpsomme
folk at finde.

Mvh, Leif

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 19-04-02 21:03

> [...]
> har siddet i 2 dage og prøvet at slette gamle meddelelser, uden resultat
> o( , er der er der ved hvordan man gør dette?

Bruger du Outlook Express? I givet fald så vælg "Message"(/"Besked"?) i
menubjælken foroven og så "Cancel Message" (/"Slet besked"?). :)

Mvh.

Martin

Fra : bihlet

Dato : 20-04-02 09:35

hej thomas
prøv at maker din nyhedsgruppe h klik ind i egenskaber og ind i lokal
fil her kan du slette men der kommer nogle tilbage igen når du går ind i
nyhedsgruppen igem
jørgen

http://www.kandu.dk/