Div med CONTENTEDITABLE?
Fra : merlin

Dato : 19-04-02 19:21

Hej,

Jeg vil gerne have noget info om hvilke metoder der findes til at gøre
forskellige ting med en <DIV> der har CONTENTEDITABLE sat til.
Jeg er interesseret i blandt andet indsættelse af links, visning af
kildekode og derudover i det hele taget generel dokumentation om den.

Nogen der kan hjælpe mig?

--
Klip det bort der ikke svares på,
og svar under det der citeres

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-04-02 14:16

"merlin" <merlin@merlin.sprex.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er interesseret i blandt andet indsættelse af links, visning af
> kildekode og derudover i det hele taget generel dokumentation om den.

Prøv at kigge på:

Hvis du vil have et eksempel hvor der bliver brugt billeder osv. så sig lige
til, så fletter jeg lige et sammen.

--
Jakob Andersen

Fra : merlin

Dato : 29-04-02 22:36

http://msdn.microsoft.com/workshop/author/dhtml/reference/methods/execcomman
> d.asp>
> og
>
> Hvis du vil have et eksempel hvor der bliver brugt billeder osv. så sig
lige
> til, så fletter jeg lige et sammen.

Det jeg leder efter er helt konkret hvordan man sætter links ind + hvordan
man viser kildekoden af det der er i CONTENTEDITABLE'en.