MS 5204 terminal
Fra : Steen B

Dato : 19-04-02 16:11

Jeg har fået en termial som ovenstående forærende fra nogen der ikke
ved hvad de skal bruge den til !
Der skulle være en grafisk brugerflade i tingen som kører med noget
Linux lignede system, jeg kan logge ind som root / pw root men kan så
ikke komme videre. Startx og lignende komandoer virker ikke.

er der en hjælpsom sjæl der kender noget til ovenstående og vil hjælpe
mig lidt på gled
Den skulle kunne logge på en w2k TS uden problemer har jeg fået at
vide

Mvh Steen B

Fra : Bo Simonsen

Dato : 19-04-02 16:26

Steen B wrote:

> [...]
> Linux lignede system, jeg kan logge ind som root / pw root men kan så
> ikke komme videre. Startx og lignende komandoer virker ikke.

En terminal plejer gerne at være en Seriel Consol?!

Bo Simonsen

Software is like SEX - It's better when it's FREE!

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 19-04-02 16:48

Bo Simonsen <paltas@geekworld.dk> writes:

> En terminal plejer gerne at være en Seriel Consol?!

Det er en "thin client" som kører noget "embedded JNT Linux". Det ser
ud til at den er bygget til at køre op imod noget Citrix noget. Den
har en 16MB solid-state "disk", så den skal jo nok have det meste fra
en server.

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Steen B

Dato : 19-04-02 17:13

On 19 Apr 2002 17:47:42 +0200, Peter Dalgaard BSA

> [...]
>ud til at den er bygget til at køre op imod noget Citrix noget. Den
>har en 16MB solid-state "disk", så den skal jo nok have det meste fra

det ved jeg godt, kender godt thin clinet med win ce på
men der skulle være en manager på den her, og det er den jeg ikke kan
få startet, så jeg kan fortælle hvor serveren er henne
mvh Steen