Skvulpe-effekt
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 19-04-02 15:00

På mange Flash sider ser man tit menuer der ligger og skvulper lidt - ikke
den vilde bevægelse men de ligger og bevæger sig i omkring 0,5cm radius fra
centrum.

Jeg har selv tænkt lidt, og forsøgt at lave en engine dertil, men jeg kan
sgu ikke rigtig hitte ud af det...
Jeg har været inde på flashkit men det er ret svært at finde noget om det -
dels fordi jeg ikke ved hvad jeg skal oversætte effekten med og dels fordi
det vel som sådan ikke er nogen funktion - nåh men det kan også være lige
meget, essensen er: Er der nogen der har en toturial liggende på noget der
skvulper =) eller en ide om hvordan man laver det. Jeg har selvfølgelig
regnet ud at det er noget med random på x og y koordinaterne men jeg kommer
som sagt heller specielt meget nærmere =)

Hilsen fra Peter