GF3 vs. Radeon 8500
Fra : [5000]Bo

Dato : 19-04-02 14:31

Hvad er bedst?

Geforce 3 Ti500 eller et ATI Radeon 8500??

Jeg står og skal købe nyt grafikkort, men hvad skal jeg købe??

Nogen der har link til evt. test osv, eller måske egne erfaringer??

Mvh Bo

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 19-04-02 14:40

Hejsa

Gå ind på www.tomshardware.com. Han har lige lavet en test over alle
grafikkort fra et TNT til et geforece4, der kan du se hvad der er bedst.

MVH
Lasse Kjærsgaard

Fra : Henrik Bendix

Dato : 19-04-02 16:47

> Geforce 3 Ti500 eller et ATI Radeon 8500??

Der er næsten dødt løb i hastighed, men Radeon 8500 understøtter flere
faciliteter. Se http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=2900

- Bendix

Fra : Gimmer

Dato : 20-04-02 09:55

til gengæl er der bedre driver update muligheder i nvidia´s chipsæt!

Fra : Dalholm

Dato : 21-04-02 11:09

"Gimmer" <gimmer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> til gengæl er der bedre driver update muligheder i nvidia´s chipsæt!

Sådan er det altså ik mere. Se
http://www.ati.com/support/driver.html

MVH

Dalholm.