cdonts - database fejl.. hjælp
Fra : Informationskontoret

Dato : 19-04-02 12:51

Er der nogen der gider at kikke det her igennem og forklare mig hvorfor jeg
ikke kan se noget i Body når jeg sender en mail..
På forhånd tak.
Mvh
Per

<%
'-- Forbindelse til Access --
Set Conn = Server.Createobject("ADODB.Connection")
strDSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver
(*.mdb)};DBQ=d:\dana\data\www.forsvarsyd.dk\databaser\database.mdb"
Conn.Open strDSN

Sql = "SELECT Overskrift FROM nyheder WHERE (ID = " &
Request.QueryString("id") & ")"
Set Record = Conn.Execute(Sql)

strBody = Record("Overskrift") & VbCrLf &_

conn.Close
Set conn = nothing

set objMail = CreateObject("CDONTS.NewMail")
objMail.From = "ikt-lfrs@hjv.dk"
objMail.To = "ikt-lfrs@hjv.dk"
objMail.Bcc = "ikt-lfrs@hjv.dk"
objMail.Subject = "Nyhedsbrev fra Informationskontoret"
objMail.MailFormat=0
objBody = strBody
objMail.Send
Set objMail=nothing

%>

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 19-04-02 13:07

mon ikke objBody = strBody skulle være objMail.MailBody=strBody ?
Jeg kender ikke den specifikke komponent, sååå check lige hvad den aktuelle
property hedder, men jeg håber du kan se pointen.
Mvh
Janus

Fra : Informationskontoret

Dato : 19-04-02 13:03