internt modem 56k og XP
Fra : hha

Dato : 19-04-02 08:46

Jeg har et Lucent win modem som xp finde og installere korrekt
men jeg kan ikke ringe op - der kommer ikke klartone
(jeg har prøvet med 2 andre kort som også er XP kompatibel ,men det virker
ikke.)
jeg har prøvet at sætte et externt modem på med samme tlf. ledning og det
virker som det skal.
pci kortet virker også fint i win98.

er der noget spec. man skal taste el. klikke af ... ?

hjælp !!!

Fra : Karin Hansen

Dato : 22-04-02 08:12

hha wrote:
> [...]
> det virker som det skal.
> pci kortet virker også fint i win98.
>
> er der noget spec. man skal taste el. klikke af ... ?

Prøv på producentens hjemmeside, om du kan finde en ny driver (evt.
beta-version).
Det hjælper måske.

Mvh. Karin