3com OfficeConnect Cable/DSL Gateway
Fra : Danny

Dato : 18-04-02 22:18

Hej

Jeg har fået et problem, jeg kan ikke finde ud af at sætte min nye router op
!!!
Jeg prøver at gøre det via den "wizard" der er med på en cd-rom.
Er der en der vil være så venlig at give mig en facit liste for en sådan.
Dvs. fortælle mig hvad der skal stå hvor.
evt. fortælle hvor jeg kan læse om det !

Det er en ADSL pro@ccess tilslutning
Ethernet ( ændret i tirsdags fra ATM )

På forhånd tak

Danny

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 18-04-02 23:32

"Danny" <danny@fjernmigdelgren.dk> wrote:

> [...]
> Dvs. fortælle mig hvad der skal stå hvor.
> evt. fortælle hvor jeg kan læse om det !

Det er meget udførligt beskrevet i manualen, som du finder her:

http://support.3com.com/infodeli/tools/hubs/off-con/pdf/dua0085-5aaa02.pdf

> Det er en ADSL pro@ccess tilslutning
> Ethernet ( ændret i tirsdags fra ATM )

Jeg har for kort tid siden haft lejlighed til at teste routeren på netop en
Pro@ccess forbindelse, det fungerede fint og var nemt at sætte op, jeg
syntes der er en ganske udemærket router til prisen.

Produktet er det eneste jeg kender til i den prisklasse der klart melder ud
med hvilke former for VPN trafik NAT funktionen kan håndtere og især hvad
den ikke kan håndtere, godt gået 3Com.

http://support.3com.com/infodeli/tools/hubs/off-con/pdf/setting_up_vpns_with
_the_3c855.pdf

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Danny

Dato : 20-04-02 07:26

Tak for hjælpen

Danny

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 20-04-02 21:58

"Danny" <danny@fjernmigdelgren.dk> wrote:

> Tak for hjælpen

Det var så lidt, men fik du det til at fungere ?

Fra : Danny

Dato : 22-04-02 15:22

Ja det fungere nu, jeg havde rodet rundt i ip add. og gateway add. såå !!!
Men det fungere.