Dur SiS 645 Chipsettet med Northwood ?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 18-04-02 21:58

Hej understøtter dette motherboard de nye P4 northwood ?

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=P4S5A

m.v.h.
lasse madsen

Fra : Henrik

Dato : 19-04-02 00:36

> Hej understøtter dette motherboard de nye P4 northwood ?
>
> http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=P4S5A

Jep, der står det er til en Socket 478, og det er mig og min computer
bekendt en P4 NorthWood

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-04-02 03:07

> Jep, der står det er til en Socket 478, og det er mig og min computer
> bekendt en P4 NorthWood

Jeps.. -Og ifg. Tomshardware er det det bedst ydende chipset der
understøtter DDR-ram...

Henrik
(P4 2.0 Northwood på Intel 845D)

Fra : Jan T S

Dato : 20-04-02 15:50

"Henrik Nielsen" <config@hardware.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps.. -Og ifg. Tomshardware er det det bedst ydende chipset der
> understøtter DDR-ram...

Og den med de fleste problemmer , som man kan læse her i gruppen

Mvh. Js

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-04-02 21:39

"Jan T S" <jask@email.dk> skrev i en meddelelse

> Og den med de fleste problemmer , som man kan læse her i gruppen
>
> Mvh. Js

-Tror du ikke også at det er fordi det er den der har været længst på
markedet,
og derfor har de største salgstal.

-Indrømmet.. Jeg har ingen praktisk erfaring med det...

Henrik

Fra : Jan T S

Dato : 21-04-02 09:15

> -Tror du ikke også at det er fordi det er den der har været længst på
> markedet,
> og derfor har de største salgstal.

Måske, men jeg har selv døjet med den chipset, godt nok kun nogle småting
med surt aligevel.
men det kan jo også værer fordi der solgt mange af dem eller bundkort pro.
ikke forstår at bruge dem.

så jeg køber nok kun noget med via eller intel chipset for fremtiden.

Mvh Js.

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 21-04-02 21:53

> [...]
> ikke forstår at bruge dem.
>
> så jeg køber nok kun noget med via eller intel chipset for fremtiden.

Du vil opleve de samme problemer med Via, kan jeg fortælle dig. Problemerne
opstår i de fleste tilfælde, fordi folk ikke får opdateret BIOS, drivere
eller OS. Har man de tre dele opdateret, kan man vel undgå ca. 80% af de
mest almindelige problemer.