Harddisk garanti?
Fra : Elin Kuijers

Dato : 18-04-02 22:30

Hardisken på en Toshiba købt nov.2000 er gået i stykker.
Ved opringning til Toshiba nægtede de, at der kunne være mere end et års
garanti på den.
Kan det passe?
Venlig hilsen
Elin Kuijers

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 18-04-02 22:45

så vidt jeg ved er der 3 års garanti på langt de fleste harddiske.

gå ind på www.toshiba.dk og se om du kan finde noget

Fra : Uni Bull

Dato : 18-04-02 23:33

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Kan det passe?

Det kommer an på hvilket fabrikat din harddisk er.
Åben kassen og kig på den og vend tilbage.
--
Uni Bull
København K

Fra : Sebastian

Dato : 19-04-02 00:17

> [...]
> Hardisken på en Toshiba købt nov.2000 er gået i stykker.
> Ved opringning til Toshiba nægtede de, at der kunne være mere end et års

Hvis det er en såkaldt OEM-model, gælder de sædvanlige aftaler om udvidet
garanti ikke. Det er på den måde mange online-hardware butikker kan sælge
harddiskene så billigt.

Det er måske værd at undersøge, og så sammenkøre med de løfter din
forhandler har givet dig.

--
Sebastian
http://testet.dk

Fra : Frederic

Dato : 20-04-02 19:39

Ja det kan det godt. Med mindre der står andet på din kvitering, er der kun
et års garanti på din pc.