Bios batteri
Fra : Jan

Dato : 18-04-02 21:46

Hej

Hvor køber jeg bios batterier til en gammel computer - hvad hedder sådanne
batterier og er alle ens - har nemlig ikke det der før sad i..

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-02 22:18

"Jan" <jan@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor køber jeg bios batterier til en gammel computer - hvad hedder sådanne
> batterier og er alle ens - har nemlig ikke det der før sad i..

Hvor gammel?
Et knapcellebatteri - eller en cylinderisk "klump", der er loddet/støbt på?

/Chr

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 18-04-02 22:22

En forslag:
Tag målet på hvor stort det ca. er i diameter og dybten.
Smut derefter ned til nærmeste fotohandler og køb et 3 volt litium knapbatteri
der passer.
Har nogle varta varenummere ala cr2025 / cr2032 og i den dur.

//Beach

Jan skriver:

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 18-04-02 23:10

Hvis det er et lille sølvblankt batteri, er det et 2032
Hvis det ligner en stor kondensator, har du straks et større prob.
Men, typen står på bios batteriet.