Hegnspæle
Fra : Preben

Dato : 18-04-02 19:36

Hej

Søges:
Sted hvor man kan købe hvide hegnpæle i plast til hesteløkke..

Med hilsen
Preben

Fra : Mette Borg

Dato : 18-04-02 20:40

Hvad er hesteløkke ?
Mvh. Mette

Fra : Jens Harvest

Dato : 18-04-02 21:43

Hej Preben

Ja, for os der ved hvad en hesteløkke er....*lol* Så har Poda hegn nogen
rimelige plasthegn, i flere forskellige afskygninger.
Prøv deres hjemmeside : www.poda.dk

Jens

Fra : Mette Borg

Dato : 19-04-02 14:07

"Jens Harvest" <harvest@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøv deres hjemmeside : www.poda.dk

> - Og det blev jeg ikke ret meget klogere af ! Kan en eller anden fortælle
mig, hvad jeg åbenbart burde vide ?

Mvh. Mette

Fra : Line Chr. Prestkværn

Dato : 19-04-02 15:52

Mette.

En hesteløkke er en innhegning for hester.

Line.

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 19-04-02 16:45

"Line Chr. Prestkværn" <lchrispr@online.no> wrote:

>En hesteløkke er en innhegning for hester.

Dooh... Det var der vist ikke mange der havde regnet ud, vel ?

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Mette Borg

Dato : 21-04-02 08:38

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Dooh... Det var der vist ikke mange der havde regnet ud, vel ?

Jeg må sige, at der er plads til en del humor her. Jeg spurgte ikke for at
drille..............

Mette

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 21-04-02 10:01

"Mette Borg" <metteborg@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg må sige, at der er plads til en del humor her. Jeg spurgte ikke for at

Bare synd at ingen gad svare selv om flere tilsydeladende sidder inde
med den nøjagtige defination af en indhegning kaldet en "Hesteløkke".

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com