Celeron v Pentium III
Fra : Dan

Dato : 18-04-02 19:34

Vil jeg kunne mærke nogen væsentlig forskel ved at skifte fra en Celeron 1000 Mhz ,
til en Pentium III EB -1000Mhz ?

-Dan

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-04-02 19:54

Dan <Dan@tele.dk> wrote:
> Vil jeg kunne mærke nogen væsentlig forskel ved at skifte fra en
> Celeron 1000 Mhz , til en Pentium III EB -1000Mhz ?

Nu fortæller du ikke hvad du skal bruge maskinen til og hvad den ellers
består af, men nej, jeg tror ikke du vil kunne mærke nogen stor forskel.

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Dan

Dato : 18-04-02 20:24

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message

> Nu fortæller du ikke hvad du skal bruge maskinen til og hvad den ellers
> består af, men nej, jeg tror ikke du vil kunne mærke nogen stor forskel.
> -----------
Tak for svaret, jeg bruger den til lidt spil ( Fly sims., bil sims ), surfen rundt,
se film .

- Dan

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-04-02 20:52

Dan <Dan@tele.dk> wrote:

> Tak for svaret, jeg bruger den til lidt spil ( Fly sims., bil sims
> ), surfen rundt, se film .

Til inet og film er en 1GHz Celeron fin. Til spil vil du kunne få lidt
ydelse med en PIII, men spil (3d) er meget afhængige af grafikkortet, så
hvis du har et Geforce2MX nu, vil det nok være bedre at kikke efter et
GeForce3 hvis spillene mærkes lidt "tunge"... eller gemme pengene til
senere