MS Windows
briani 27239
Ved lukning af XP..genstarter den bare ???~
Fra : **TRADS**

Dato : 18-04-02 18:32

Hej
Ved lukning af XP..genstarter den bare ????
Dvs. at jeg skal lukke putteren ved at holde power knappen inde..
Hvad hulen er der nu galt ??

Henrik Olesen
Mailto:trads@maskulin.dk

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 18-04-02 21:47

"**TRADS**" <trads@maskulin.dk> skrev i en meddelelse
> Ved lukning af XP..genstarter den bare ????
> Dvs. at jeg skal lukke putteren ved at holde power knappen inde..
> Hvad hulen er der nu galt ??

prøv at slå automatisk genstart fra i
kontrolpanel-system-avanceret-indstillinger for start og genoprettelse. Hvis
ikke det hjælper kan du prøve at starte i fejlsikret tilstand og se om det
virker nu. Hvis det gør det, er det højst sandsynligt noget software af en
eller anden art. Har det virket før? Hvad har du installeret på det sidste?
Driveropdateringer? osv...
Mvh. Larsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-02 14:41

"Lars Lienhøft Larsen"
<lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev:
> [Nogle gode råd...]
> Hvis det gør det, er det højst sandsynligt noget software
> af en eller anden art.

For det meste er det Roxio Easy CD Creator eller
Direct CD der kan lave dette nr, prøv at opdatere til
nyeste fra:
<http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/software_updates.html>

/Mikael

Fra : AJC

Dato : 20-04-02 08:36

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> For det meste er det Roxio Easy CD Creator eller
> Direct CD der kan lave dette nr, prøv at opdatere til
> nyeste fra:
> <http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/software_updates.html>

Ja, eller en ældre version af Logitech's Mouseware!

Mvh
AJC.

Fra : **TRADS**

Dato : 20-04-02 23:16

Det var sgu Roxio Easy CD Creator som var skylden )
Jeg takker mange gange