Turbo C++ 1.01
Fra : Thomas Finnerup

Dato : 18-04-02 18:23

Hej NG,

Jeg har for nostalgiens skyld downloadet Turbo C++ 1.01 fra
community.borland.com, men det giver mig lidt problemer. Når jeg
compiler et program, der bruger iostream.h, får jeg en stribe fejl i
stil med

Error C:\..\TURBOC\INCLUDE\IOSTREAM.H 38: Declaration syntax error

selv hvis programmet ikke indeholder andet end en tom main().

Jeg er ikke så godt inde i C++, at jeg kan afgøre om der virkelig er
en fejl, men det burde der jo ikke være i de medfølgende header-filer.
Kan der være andet galt?

- Thomas

Fra : Silas F. Johansen

Dato : 18-04-02 23:48

Thomas Finnerup wrote:

> [...]
>
> Jeg er ikke så godt inde i C++, at jeg kan afgøre om der virkelig er
> en fejl, men det burde der jo ikke være i de medfølgende header-filer.

hvad står der på linie 38 i C:\..\TURBOC\INCLUDE\IOSTREAM.H ?

/S

--
news | Silas F. Johansen
AT |

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 19-04-02 15:53

Hej,

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er ikke så godt inde i C++, at jeg kan afgøre om der virkelig er
> en fejl, men det burde der jo ikke være i de medfølgende header-filer.

Kan det tænkes, at du oversætter i C-mode fremfor C++?

mvh.
Martin

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 19-04-02 16:44

On Fri, 19 Apr 2002 15:53:27 +0100, "Martin M. Pedersen"
<mmp@www.moeller-pedersen.dk> wrote:

> Kan det tænkes, at du oversætter i C-mode fremfor C++?

Det kan man sagtens forestille sig, og det viser sig faktisk at du har
ret. Jeg har kun prøvet af vælge File|New, skrive et minimalt program
og derefter kompilere. Når man gør det, bliver det åbenbart i C-mode.

Nu prøvede jeg lige at gemme filen som Test.cpp og derefter kompilere,
og så virkede det fint.

Mange tak for det. :)

- Thomas