installering af extensions
Fra : hs

Dato : 18-04-02 17:51

Hej

Jeg har problemer med at få installeret xslt extension til php. Jeg bruger
win2000 + apache + php 4.1.2

Jeg har i php.ini sat
extension_dir=C:\php4\extensions
og udkommenteret linien
;extension=php_xslt.dll

jeg har desuden kopieret dll filerne fra dll mappen til c:\windows\system og
c:\windows\system32

i apache har jeg i httpd.conf tilføjet

ScriptAlias /php4/ "c:/Program Files/php4/"
AddType application/x-httpd-php4 .php
Action application/x-httpd-php4 "/php4/php.exe"

Når jeg udkommenterer linien med den pakke jeg vil inkludere fryser apache
og siden loader ikke.

Er der noget der kan komme med ideer eller evt henvisninger til
installationsvejledninger.

Jeg synes jeg har fulgt de anvisninger der ligger i php's install filer, men
jeg gør et eller andet forkert

Håber nogen kan hjælpe

mvh Henrik