Asus A7A-266-E ALI magik, erfaringer ?
Fra : Martin S.

Dato : 18-04-02 17:53

Hej, jeg står og skal til at investere i et nyt board, men er for nærig til
at komme af med mine SDRAM-moduler. Så jeg ville lige høre om der er nogen i
denne NG som har gode/dårlige erfaringer med dette board.. ??
Regner med at skulle køre en 1800xp, og så clocke den en smule
På forhånd tak
Martin

Fra : Poul Ladegaard

Dato : 23-04-02 16:55

Hej.

Jeg kører med sådan et board + 1600xp og sd-ram
og der har ikke været nogle problemer.Kan kun anbefales.

Poul.