driver til keyboard?
Fra : E.G.C.

Dato : 18-04-02 16:31

Jeg har lige købt et keyboard hos Computer City i Glostrup "compaq m/genvejstaster som sidder over f1-12 tasterne der er 8 stk."
men der er ingen driver i æsken. Har søgt i grupperne og fandt fra 2001 et indlæg hvor man også søgte efter samme, der står at det
hedder "compaq easy access keyboard". Jeg har søgt på Copaq sider men kan ikke finde driver hertil, ved nogen noget om det vil
jeg være taknememlig for oplysninger.

Mvh.

Ester C.

Fra : Mogens

Dato : 18-04-02 16:39

On Thu, 18 Apr 2002 17:31:27 +0200, "E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>hedder "compaq easy access keyboard". Jeg har søgt på Copaq sider men kan ikke finde driver hertil, ved nogen noget om det vil

Prøv her :
http://www.compaq.com/support/files/Workstations/us/download/10182.html

Mvh Mogens

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 18-04-02 16:51

"E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> hedder "compaq easy access keyboard". Jeg har søgt på Copaq sider men
kan ikke finde driver hertil, ved nogen noget om det vil

Det er ganske rigtigt programmet "Compaq Easy Access Keyboard", du skal have
fat i, men det fås tilsyneladende i mange forskellige versioner, alt efter
antallet af genvejstaster og typen af tastaturet. Du skal derfor have fat i
den rette "softpaq". Derfor må du nok kigge lidt nøjere på dit tastatur for
at finde et produktnummer, og så er det ellers i gang med at søge på
http://search.compaq.com/search/index.asp

Hvis du bare vil prøve dig frem med forskellige versioner af "Compaq Easy
Access Keyboard", så er her lidt at gå i gang med:

Sort tastatur, med 8 knapper:
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-21000/SP20676.exe

eller...

ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/SP19001-19500/SP19421.exe

eller måske...

ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/SP16501-17000/SP16910.exe

eller denne....

ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/SP7501-8000/SP7681.exe

mvh
Peter

Fra : E.G.C.

Dato : 19-04-02 17:15