Hvorfor er der altid fejl i de store filer~
Fra : smrtdrg@hotmail.com

Dato : 18-04-02 14:10

9 ud af 10 demoer jeg downloader fra Tiscali, jubii, tucows etc. er
behæftet med fejl. Dvs. winrar giver fejl når de udpakkes og de kan
ikke installeres - mindre filer under 20 mb går som regl godt men over
80 mb er der næsten altid fejl.

Jeg aner ikke hvad der kan være galt - kablet mellem router og væggen
er 10 m - jeg har lagt det så det ikke kommer i kambulage med andre
kabler.

min puter er en ny 1700+ XP m. 512 ddr, 80 gb hd etc... med windows XP
- alt kører tilsyneladende perfekt.

Nogen ideer ?

Fra : Sand

Dato : 18-04-02 14:22

Prøv www.winace.de jeg har aldrig haft problemer med det program

Sand

Fra : Martin K

Dato : 18-04-02 14:20

Sand wrote:
> Prøv www.winace.de jeg har aldrig haft problemer med det program

Heller ikke jeg, layoutet er også lidt mere 'xp-agtigt' end winrar Cool
prog.
--
Martin K

Fra : Mogens

Dato : 18-04-02 15:49

On 18 Apr 2002 06:09:34 -0700, smrtdrg@hotmail.com
(smrtdrg@hotmail.com) wrote:

> [...]
>kabler.
>
>min puter er en ny 1700+ XP m. 512 ddr, 80 gb hd etc... med windows XP

Hvilken version af Winrar bruger du ?

Hvis du har en ældre Winrar og det du henter er
pakket med en nyere version, så vil du meget
ofte få fejl i udpakningen.

Mvh Mogens