Brænder Philips 24*12*40
Fra : Thomas

Dato : 18-04-02 13:41

Er der nogen som har et kendskab til et nero prg. som kan bruges til denne
brænder den hedder Philips "PCRW2412k/00"???
Softwaren som følger med easy cd creator men det er kun basic versionen og
den kan ikke bruges til at brænde video cder hvilket er totalt
irreterende.... Hjælp....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-04-02 14:04

Hej!

Thomas wrote:

> [...]
> Softwaren som følger med easy cd creator men det er kun basic versionen og
> den kan ikke bruges til at brænde video cder hvilket er totalt

Den er sikkert magen til den Philips 16x fra TeleButikken. Jeg har anvendt
CloneCD og Nero Burning ROM med gode resultater.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Jeg flytter i starten af maj og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-04-02 14:08

"Thomas" <tryout@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har et kendskab til et nero prg. som kan bruges til denne
> brænder den hedder Philips "PCRW2412k/00"???

Ja....Nero
I hvert fald i følge denne side:
http://www.nero.com/en/recorderP.htm#Philips

--