Waders ?
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 18-04-02 13:12

Angående Viking waders, er der nogle her i gruppen der har gjort lignende
erfaringer med viking waders , efter vinter pausen var samlingen af
støvlerne gået op i limningen , men selv en kontakt til fabrikken , gav kun
det resultat at det umuligt kunne være en fabrikationsfejl .Også selv om at
de kun er blevet brugt max 5 gange sidste år efter jeg havde købt dem . Så
hvis der er flere der har gjort lignende erfaringer , burde man måske sende
en advarsel til dem der eventuelt står for at skulle skifte deres waders ud.
Med venlig hilsen
Christian Jacobsen.

Fra : Torsten Lorentzen

Dato : 18-04-02 13:41

In article <a9mdbd$268e$1@news.cybercity.dk>, cjac@vip.cybercity.dk
says...
> [...]
> en advarsel til dem der eventuelt står for at skulle skifte deres waders ud.

Jeg har selv PVC waders, skridtstøvler og Neopren strømpewaders fra
viking, alle uden problemer. Jeg kan klart anbefale Viking waders især
deres strømpewaders.

Mvh Torsten

Fra : CLAUS LARSEN

Dato : 20-04-02 18:09

Hej.
Hvis waderne har været brugt ved kysten og ikke er blevet skyllet grundigt
nok i lunkent vand,kan
det være årsagen til problemet.
Jeg har solgt Viking waders i 3 år og har endnu ikke måttet bytte et par,
det er mere end jeg kan sige om alle andre
mærker,som jeg har solgt.
mvh www.funfishing.dk
claus
Christian Jacobsen <cjac@vip.cybercity.dk> skrev i en