Maine coon katte????
Fra : Alex Amtkjær

Dato : 18-04-02 13:49

Hej...

Jeg kunne godt tænke mig en maine coon kattekilling....

Kan man få kort håret manie coon katte???

Evt. nogle der kender til nogle sider hvor jeg kan se lidt om dem???

På forhånd tak...

Fra : Pernille Scharff

Dato : 18-04-02 14:04

Hej Alex,

der er en killingeliste og en masse info og links hos Mainecoonklubben
www.mainecoonklubben.dk.

Der findes ikke korthårede Maine Coon'er! Der er en jysk opdrætter der
har praktiseret at lave noget hun kaldte for "korthårede Maine Coon'er"
men reelt var de altså huskatte for hun havde fusket med stamtavlerne så
killingerne ikke havde de aner der stod i stamtavlerne...Så hvis der er
nogen der tilbyder dig en korthåret Maine Coon skal du altså ikke betale
mere for den end du ville betale for en huskat! Jeg har selv en Maine
Coon og jeg synes altså ikke hverken pelspleje eller fældning er særlig
voldsom...

/Pernille

Fra : Syncro

Dato : 18-04-02 17:05

Hej..

Vi har fire maine coon katte og venter killinger inden for de næste dage.
Se vores misser på www.madsogmette.dk og følg killingerne når de kommer.

MVH
Mads og Mette