Ang. køb af SCSI brænder
Fra : Zwam

Dato : 18-04-02 11:49

Hej!

Jeg overvejer at købe en brugt SCSI brænder (CD-ReWriter - PleXWriter
8/2/20), men når jeg er inde på Plextor's hjemme side står der at det er en
"Fast SCSI-2 Interface (10MB/s Burst Data Transfer Rate)"... hvad betyder
det??? Jeg har kigget lidt rundt omkring og det mindste jeg kan finde er
10mb/s, men jeg ved bare ikke hvilken betydning det har.

Håber i har lidt mere viden om det end mig!

regards
David

Fra : Zwam

Dato : 18-04-02 11:55

Har lige et spørgsmål mere til en SCSI brænder.. hvor vigtigt er det at det
er en BURN-proof brænder??

Regards
David

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-04-02 15:06

Zwam wrote:

> Har lige et spørgsmål mere til en SCSI brænder.. hvor vigtigt er det at det
> er en BURN-proof brænder??

Burn proof er rart, men ikke livsvigtigt.

Omkring SCSI så vil jeg mene du skal holde snitterne af den slags grej, hvis
ikke du får en SCSI kontroller og de nødvendige kabler sammen med brænderen så
kan du hurtigt bruge så mange penge på de stumper at de koster mere end en ny
IDE brænder!

Sagt på en anden måde så må brænderen altså ikke koste ret meget mere end 200.-

Mvh

Bruno

Fra : Zwam

Dato : 18-04-02 16:58

Der følger nemlig en comtroller med... kan det så betale sig??

David

Fra : René Jensen

Dato : 18-04-02 17:53

Zwam wrote:
> Der følger nemlig en comtroller med... kan det så betale sig??

Du nævner ingen pris, så jeg kan ikke sige om det kan betale sig...

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Zwam

Dato : 18-04-02 20:34

Den koster omkring 500 kr. Det er en plextor 8x/2x/20x brænder + en ACARD
AEC-671X PCI Ultra/W SCSI Controller

Regards
David

Fra : Deaster

Dato : 18-04-02 20:36

"Zwam" <dm@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Den koster omkring 500 kr. Det er en plextor 8x/2x/20x brænder + en ACARD
> AEC-671X PCI Ultra/W SCSI Controller

Det lyder ok, har selv næsten samme konf. min er bare ikke cd-rw, og den har
vel efterhånden brændt omkring 2000 skiver.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Rubl

Dato : 19-04-02 21:57

300kr mere, og du kan få en 24x brænder...

SCSI er godt.. men en IDE burn proof brænder idag, er mindst lige så go.. og
så får du en som endda vil være over dobbelt så hurtig..

Name: Rubl
E-Mail: Rubl@pc.dk