Network Planet tilbyder
Fra : Brian Hansen

Dato : 18-04-02 10:12

Nystartet konsulenthus tilbyder

Benyt dem af muligheden for at få en seriøs samarbejdspartner

Besøgsaftaler, Ferieafløsning.Udrulninger, Scripting. Netværkstjek til Deres
virksomhed..

Lad os designe deres Win2000 deployment, og lave en step-by-step guide til
sådanne en opgave,
og lad os deltage på sidelinien med evt. projektledelse.

Få en præsentation af Novell Edirectory, DirXML og Ondemand, og se de mange
muligheder.

Stor erfaring og ekspertise indenfor Novell Netware, Microsoft Windows,
Citrix Metaframe
De nøvendige certifiseringer haves, kombineret med mange års praktisk
erfaring..

Besøg WWW.NETWORKPLANET.DK for flere oplysninger

Mvh Brian Hansen
Chefkonsulent

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 18-04-02 11:21

Mig bekendt er det ikke tilladt at reklamere i hverken denne gruppe eller
dk.edb.netvaerk.stort ! Jeg har ikke sendt en klage til din udbyder men det
er der sikkert andre der gør.. Ikke ligefrem den bedste reklame at give sit
firma hva' !

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-04-02 11:23

Du har helt ret..
Jeg har vist glemt at læse min Net-etikette og beklager dette indslag..
Men så er det jo en god mulighed for at brushe up..

Mvh Brian Hansen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 18-04-02 11:31

> Jeg har vist glemt at læse min Net-etikette og beklager dette indslag..
> Men så er det jo en god mulighed for at brushe up..
>
> Mvh Brian Hansen

Har du prøvet at slette din post igen?

Ja - Jeg håber at der er mange som klager til din udbyder og du får et
helvedes bøvl...

Claus

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-04-02 22:24

On Thu, 18 Apr 2002 12:31:28 +0200, "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnpXX@ofir.dk> wrote:

>Har du prøvet at slette din post igen?
>
>Ja - Jeg håber at der er mange som klager til din udbyder og du får et
>helvedes bøvl...

Fald dog lige ned.
Manden har beklaget, og forslaget om at slette det er også udmærket,
men resten hører ingen steder hjemme IMO.

(FUT: dk.admin.netikette - som jeg ikke læser)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj