Compaq Presario
Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-04-02 09:17

Hej igen derude,

Bundkort i subj. kan det ikke udskiftes til et eller andet bundkort eller
sagt på
en anden måde: er det specielle bundkort (størrelse måske) til en Compaq ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-04-02 09:59

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsen.dkX.dk> wrote in message
> [...]
> sagt på
> en anden måde: er det specielle bundkort (størrelse måske) til en Compaq ?

Du er vist nød til at være lidt mere specifik med model numre for at der er
nogen der kan komme med et kvalificeret bud.

/Dennis

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-04-02 11:17

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsen.dkX.dk>:
> Bundkort i subj. kan det ikke udskiftes til et eller andet
> bundkort eller sagt på en anden måde: er det specielle
> bundkort (størrelse måske) til en Compaq ?

Jeg vil tro man skal have et microAT(X).

/Mikael