En sjov oplevelse
Fra : Karina Rodbjerg

Dato : 03-02-01 00:56

Hej

Vi har en Labrador hvalp på 11 uger, der er tosset med sneen. Når vi er ude
og gå, lægger den sig på forbenene og borer den snuden ned i sneen, så løber
bagbenene ellers alt hvad de kan. JA det ser meget sjovt ud....

Det var sådanne set bare det...

Stef

Fra : Kosmonauten

Dato : 03-02-01 01:29

"Karina Rodbjerg" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
løber
> bagbenene ellers alt hvad de kan. JA det ser meget sjovt ud....

Hej Stef,
ja de hunde giver altså nogle sjove oplevelser med i købet, Laika's første
oplevelse med sne var i 9 ugers alderen og nu et år efter, er hun stadig
lige så "fjantet" og tumler vildt rundt i sneen, pragtfuldt :c)
Tillykke med hvalpen forøvrigt.
Med nethilsen
Martin & "Snowboards" Laika ;c)

Fra : Søren Petersen

Dato : 03-02-01 02:09

ja - Timi går også helt amok når der er sne. Sikkert fordi jeg også bliver
totalt barnlig i sneen. Så vi har også været ude og lege i sneen. Timi
ryster over hele kroppen indtil vi når op til den mark hvor vi plejer at gå,
så skal han bare ud og vælte sig rundt i sneen, og hvis jeg også kaster mig
ned i sneen, så går han fuldstændig amok - det er ret skægt.

Med vinterhilsen

Søren og Timi

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-02-01 11:15

> [...]
løber
> bagbenene ellers alt hvad de kan. JA det ser meget sjovt ud....

Hvor er det dejligt at høre.

Jeg kommer lige fra hvalpetræning med Flicka, der nu er 5½ måned. Det
foregår i en gammel grusgrav og i frikvarteret får hundene lov til at drøne
rundt mellem hinanden (12-14 stykker) - op ad skrænten, ned igen, op - og
enkelte hunde har fundet en glidebane hvor de tager den på halen ned - det
er et syn for guder.

12 graders frost kan mærkes i fingrene - jeg kan næsten ikke skrive.

--
Allan
www.vebel.dk/hund/jc1.htm

Fra : John

Dato : 03-02-01 14:27

Hej.

Min 5 årige labs gøre det samme og har altid elsket sne.
Ja, han ligner faktisk en sneplov .

Hilsen og god weekend!.
John.

Fra : Ann K.

Dato : 03-02-01 19:07

ØØØØVVV... der er næsten ingen sne her i Rødovre... Kun et lille tyndt
pudderlag, der slet ikke dækker jorden
Dise er ellers vældig interesseret og vil gerne spise "det hvide", men der
så lidt at man ikke rigtig kan lege...
Havde sådan glædet mig til at se og lege med Dise i sneen... Nå, men i følge
seneste vejrudsigt, så skulle sneen komme mandag... problemet er bare at jeg
skal på arbejde!!! ;o(
Men jeg kan da sige at hvis hunden først er helt overstadig pgr. sne, så vil
det fortsætte... Sif på 7 ½ ææææælsker en god sneboldkamp

Mvh Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 03-02-01 20:46

Sat, 3 Feb 2001 19:06:47 +0100, Ann K. wrote:

> [...]
>Men jeg kan da sige at hvis hunden først er helt overstadig pgr. sne, så vil
>det fortsætte... Sif på 7 ½ ææææælsker en god sneboldkamp

La' hende nu ikke spise for meget sne; hun kan få en
voldsom maveforkølelse...

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de 3 ***
http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : John

Dato : 03-02-01 23:26

Vi har MASSER af sne i det midtjyske lige nu og der skulle gerne
komme meget mere de nærmeste dage . Basse elsssssker det....

Jeg kan da forsøge at kaste et par snebolde over til Rødovre! *lol*.

Hyg og kærlige klap til sif og dise.

Hilsen John & labs-x.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 03-02-01 23:29

John <infos@basses-hundeguide.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95i0bf$bet$1@news.cybercity.dk...
> Vi har MASSER af sne i det midtjyske lige nu og der skulle gerne
> komme meget mere de nærmeste dage . Basse elsssssker det....
<> underligt her i Ribe ligger der ikke det der ligner sne .... godt nok
har det sneet lidt i går og i dag men ikke noget der lægger sig ... men det
blæser og er mega koldt.

Men du skal endelig ikke sende nogen snebolde til Ribe *GGG*

Godweekendhils fra Anne-Marie

Fra : Ann K.

Dato : 04-02-01 09:53

Hejsa.
John, jeg har ikke brug for snebolde!!! I nat har det nemlig sneet til den
helt store guldmedalje
Stod op kl. 9 og verden var hvid... lukkede den gamle hunkat ud... næ tak!!!
Ind igen...tog varmt tøj på og hentede Sif og Dise...
Hi, hi dét skulle I have set Sif fór ud jublende lykkelig... Dise -
hmmm, hun skulle _ingen_ steder!!!!! Stod forvirret i døren og fattede ikke
at verden lige pludselig så sådan ud?!
Først da hele hendes familie var ude (mig, manden, Sif og de tre hankatte)
tog hun mod til sig... pløjede sig gennem sneen... og fandt ud af, det jo
bare var et helt vidunderligt nyt legetøj, hendes mennesker havde skaffet
hende ))
Det eneste problem er, at hun altså _ikke_ bryder sig om at tisse i det
hvide... Det er koooooldt om numsen *grin*

Jeg tror nok, jeg fik taget nogle gode billeder... eller også har jeg fået
taget nogle gode billeder af sneen i vores have - kender I det med at
fotografere fjantede vovser?

Mvh Ann

Fra : Kosmonauten

Dato : 04-02-01 12:02

- kender I det med at
> fotografere fjantede vovser?
>
> Mvh Ann

Yeps,
har selv været ude fotografere en meget fjollet og fjantet hund i sneen, det
ær bor dæjli ;c)
Fortsat snehilsen fra
Martin & hans snetossede hund ;c)

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-02-01 13:53

"Ann K." wrote:

> Jeg tror nok, jeg fik taget nogle gode billeder... eller også har jeg fået
> taget nogle gode billeder af sneen i vores have - kender I det med at
> fotografere fjantede vovser?

Jeg har lige knipset en hel film.
Jeg "kom til" at lukke min snart 25 kg. tunge Bernhardhvalp ud i sneen, og så
pludselig hunden i sit rette element.
Jeg blev enig med mig selv om at teste det der med Bernharder og sne, så jeg
smed en håndfuld guf ud over en dyb snedrive, som det selvfølgelig straks
"forsvandt" i. Efter 3 sekunder forsvandt hunden også i den samme drive, og den
oksede løs indtil alle godbidder var fundet og spist.
En Bernhard på "arbejde" i sne, det var for flot et syn til at jeg kunne lade
være med at bruge al min film

Jeg bliver mere og mere glad for min dejlige store klump af en hund )

(Børnene er knapt så glade - det er stort set umuligt at lave sneengle med en
stor hund siddende på maven *gg*)

Alex